Search This Blog

My photo
Ya Allah Dakaplah erat-erat dirinya agar dia tidak pernah rasa ingin meninggalkanMu walaupun ditinggalkan sekalian makhluk.... Balutilah hatinya dengan kesucianMu agar dia tidak pernah dikotori walaupun di sekelilingnya dipenuhi coretan hitam maksiat.... Sertailah setiap langkahnya agar dia sentiasa dituntun ke arah jalanMu walaupun dalam kembaranya ditaburi dengan duri-duri ujian yang menyakitkan... Peliharalah dirinya kerna hanya Engkaulah sebaik-baik Pemelihara.... Moga Allah melimpahkan rahmat dan kasih sayangNya buatmu......

Saturday, December 11, 2010

Tentang Aku dan Keluargaku

Assalamualiakum dan Selamat Sejahtera..


Sudah lame rasenye ku tidak mencoretkan diriku di ruang ini (maklumlah baru lagi).....
Namaku Muhammad Zailani Bin Zainotdin. Berumur 19 Tahun. Sambung pengajian di Politeknik Ungku Omar.
Ayah bernama Zainotdin Bin Ayob. Berumur 43 Tahun. Bekerja sebagai Pengurus Sajian Kem PLKN Kempimpinan Gemilang Gopeng Perak. Ibu Bernama Nuruashikin Bt Hj Abdul Rahim. Berumur 39 Tahun. Bekerja sebagai Ustazah. Mempunyai 3 orang adik dan kesemuanya perempuan. Nor Zamiza,Nor Zamira dan Nor Zahanim. Pengalaman yang tidak dapat dilupakan adalah bercuti di Melaka Bandaraya Bersejarah.





Keluargaku di Melaka bersama Saudaraku....
adik2 aku bersama mak teh..
Tngah tunggu boat tok ronda Melaka....

Sempat lagi wat BBQ..kawan mak aku dan mak aku (baju merah)


Famili aku...

Dalam kapal...

Ayah aku dan adik2...

aku,adik2 dan nenek..

Kt zoo melaka...

Aku bersama adik2...
Di atas bot...




AKu sayang Famili Aku....

No comments:

Post a Comment